"Są suche, są kruche, są paluszki" w kampanii kabanosów Tarczyński
Marka Tarczyński od początku października prowadzi kampanią reklamową promującą swój nowy produkt - Kabanosy Exclusive Easy Paluszki. Działania pod hasłem "Są suche, są kruche, są paluszki" prowadzą Red8 i Havas Media.
Nowa reklama Kabanosy Exclusive Easy Paluszki nawiązuje do znanego już widzom z poprzedniej kreacji kabanosów strażnika Pałacu Buckingham. W oryginalny sposób Brytyjczyk zachwyca się smakiem przekąski, którą, co podkreśla się w filmie, można wyjmować ze stojącego opakowania opakowaniu ze struną, za pomocą której łatwo produkt otworzyć i ponownie zamknąć. Reklama zwieńczona jest hasłem to „Zdaniem wielu najlepsza mięsna przekąska na świecie”.
Spot emitowany jest we wszystkich głównych kanałach telewizyjnych, stacjach tematycznych, w internecie i w sieciach kin Cinema City i Helios.
Dodatkowo marka zaplanowała szeroką promocję w postaci materiałów POS, na nośnikach zewnętrznych (autobusy w największych aglomeracjach miejskich w całej Polsce). Komunikację uzupełnią reklamy w prasie handlowej, materiały BTL w punktach sprzedaży, wsparcie trade marketingowe oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.
Kampanię ATL przygotowała agencja Red8, za zakup i planowanie mediów odpowiada natomiast Havas Media.
Dołącz do dyskusji: "Są suche, są kruche, są paluszki" w kampanii kabanosów Tarczyński