„Just be Yourself” w wiosennej kampanii Big Star
Kampania reklamująca kolekcję wiosna-lato 2012 odzieży Big Star będzie przebiegać pod hasłem „Just be Yourself”, obejmując prasę, internet i outdoor. Akcję dział marketingu Big Star przygotował wspólnie z agencją Warsaw Creatives.
W kampanii kolekcji Big Star na wiosnę i lato będą podkreślane takie wartości jak swoboda, indywidualizm, energia i komfort. Akcja ma pokazać, że ubrania z tej serii nie dominują noszących je osób, lecz dopełniają ich sylwetki, pozwalając im wyeksponować własną osobowość. Twarzą kampanii będzie Francisco Lachowski, Brazylijczyk z polskimi korzeniami zajmujący 16. miejsce w rankingu najlepszych modeli świata serwisu models.com. Obok niego pojawią się Francuz Willy Cartier, bliźniacy - Jonathan & Kevin oraz Polki Patrycja Walczak i Małgorzata Piernik.
Zdjęcia na potrzeby kampanii wykonał angielski fotograf Simon Procter, który publikował fotografie w magazynach takich jak „Harper’s Bazaar”, japoński „Vogue” czy „The New York Times” oraz przygotowywał reklamy dla marek takich jak Nike, Reebook, Tommy Hilfiger czy Mavi. Kreacją i produkcją sesji zajęła się agencja Warsaw Creatives.
Działania reklamowe - zaplanowane na cały marzec - obejmą prasę (materiały PR-owe w magazynach takich jak „Elle”, „In Style” „Glamour”, „Joy”, „Viva Moda”, „Flesz”, „Party Style”, „Hot Moda & Shopping”, „Avanti”, „Logo”, „Playboy”, „CKM” czy „Men ‘s Health”, a także w wybranych magazynach galerii handlowych - o dużym nakładzie i insertowanych lokalnie do „Vivy!”, „Party” czy „Gazety Wyborczej”), internet (nowa odsłona strony bigstarjeans.com, reklamy w serwisach społecznościowch, zwłaszcza na Facebooku) oraz outdoor (siatki wielkoformatowe, backlighty, frontlighty 12x4m i 6x3m oraz citylighty w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Krakowie). Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii we własnym zakresie zajmuje się dział marketingu Big Star.
Dołącz do dyskusji: „Just be Yourself” w wiosennej kampanii Big Star