Joanna Pędzińska z Truphone na dyrektora ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden
Joanna Pędzińska dołączyła do zespołu firmy ubezpieczeniowej Nationale-Nederlanden. Przeszła z Truphone Poland, gdzie pracowała ponad dwa lata.
W Nationale-Nederlanden Joanna Pędzińska objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji z klientem. Funkcję tę pełnić będzie przez rok. Zastąpiła bowiem Martę Maszewską-Danielewicz, która rozpoczęła właśnie prace nad rocznym projektem zagranicznym w ramach grupy Nationale-Nederlanden.
Joanna Pędzińska od lutego 2013 roku była dyrektorem marketingu w operatorze telekomunikacyjnym Truphone Poland. Od jesieni ub.r. przebywała na urlopie macierzyńskim (zastępowała ją w tym czasie Agata Grzela).
Wcześniej Joanna Pędzińska była dyrektorem marketingu w PLL LOT, dyrektorem komunikacji marketingowej w Lukas Banku (obecnie w Credit Agricole). Pełniła również funkcję dyrektora marketingu B2C w spółce P4 (operator sieci Play).
Dołącz do dyskusji: Joanna Pędzińska z Truphone na dyrektora ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden