„Jestem tu” - kampania wizerunkowa „Gazety Stołecznej” w Warszawie
Do końca kwietnia br. na ulicach Warszawy prowadzona będzie kampania wizerunkowa „Gazety Stołecznej” (Agora) realizowana pod hasłem „Jestem tu” i z udziałem autorów stołecznego dodatku do „Gazety Wyborczej”.
Celem kampanii jest przedstawienie zespołu „Gazety Stołecznej” oraz podkreślenie, że na łamach dziennika można znaleźć informacje i komentarze.
W akcji udział wzięło łącznie 15 osób z warszawskiego zespołu dziennika, w tym felietoniści, dziennikarze i twórcy nagrań wideo. Są wśród nich: Dariusz Bartoszewicz, Dariusz Borowicz, Sylwia Chutnik, Anna Czuba, Łukasz Kamiński, Jerzy S. Majewski, Iwona Szpala, Martyna Śmigiel, Tomasz Urzykowski oraz Piotr Wesołowicz.
Akcja potrwa do końca kwietnia. Plakaty z hasłem „Jestem tu” są widoczne na billboardach i citylightach w Warszawie, a także na nośnikach w metrze warszawskim. Działania promocyjne obejmują również wydania „Gazety Stołecznej” i serwisy społecznościowe. Kampanię przygotował dział marketingu „Gazety Stołecznej”, a kreacje stworzyła agencja Bardzo.
Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 168 460 egz. (zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: „Jestem tu” - kampania wizerunkowa „Gazety Stołecznej” w Warszawie