SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

Jerzy Karwelis, dyrektor sprzedaży w Ringier Axel Springer Polska, zdecydował się na odejście ze spółki. Jego stanowisko zajmie Mariusz Wąsiński, dotąd dyrektor Biura Reklamy Magazynów w tej firmie. Spółka wprowadza też zmiany w strukturze jednostki.

Karwelis z Ringier Axel Springer Polska związany był od 2005 roku. Zanim w 2009 roku został szefem sprzedaży, był w tym wydawnictwie m.in. dyrektorem wydawniczym “Forbesa” i “Newsweeka”. Wcześniej kierował spółką Vogel Burda Communications.

Ringier Axel Springer Polska zdecydował się na połączenie Biura Reklamy Prasy Codziennej i Biuro Reklamy Magazynów. Małgorzata Cetera-Bułka, która do tej pory odpowiadała za sprzedaż reklamową w dziennikach, obejmie stanowisko szefa sprzedaży wszystkich tytułów prasowych wydawcy.

Zmianie ulega także zakres obowiązków Marty Doleckiej, dotąd dyrektora działu sprzedaży specjalnej, która w nowej strukturze odpowiadać będzie za sprzedaż reklamową w dziennikach. Sprzedaż reklam w internecie nadal będzie podlegać bezpośrednio Mariuszowi Wąsińskiemu.

- Zmiany nie wiążą się z żadnymi redukcjami - zapewnia nas Anna Gancarz-Luboń, rzecznik prasowa Ringier Axel Springer Polska.

Dołącz do dyskusji: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
myślę
Serdecznie gratuluję wszystkim, a w szczególności Marcie Doleckiej - tak trzymaj !
0 0
odpowiedź
User
pabloo75
bardzo dobry ruch, świetny news z rana - teraz czas na ten gang blondynek, który za nim łaził - edyta elegancko wietrzy firmę! :) yeeee
0 0
odpowiedź
User
neonode
same baby będą rządzić w tej firmie zaraz :)
0 0
odpowiedź