1,13 mln widzów teleturnieju „Jeden z dziesięciu” w TVP1
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” od początku nowego sezonu śledzi średnio 1,13 mln widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka jest czwarta w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecia w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków nowego sezonu „Jednego z dziesięciu”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 6 do 24 września br., wyniosła 1,13 mln osób, co przełożyło się na 10,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP1 oglądać można w dni powszednie o 18.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek nadany 8 września. Przyciągnął przed ekrany 1,25 mln osób.
TVP1 w czasie emisji teleturnieju zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem wówczas jest TVN, nadający gł. „Fakty”, co daje tej stacji 17,28 proc. udziału. Druga pozycja należy do TVP2, emitującej „Kozacką miłość” (12,08 proc.), a czwarta - do Polsatu („Wydarzenia”; 11,72 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.
„Jeden z dziesięciu” od 1994 roku w TVP
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” jest emitowany od 1994 roku. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,13 mln widzów teleturnieju „Jeden z dziesięciu” w TVP1
z powodu spadającej liczby oglądalności