SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jarosław Pająk przeszedł z Universal McCann do GroupM

Jarosław Pająk dołączył do struktur GroupM, obejmując stanowisko dyrektorskie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w Universal McCann.

Jarosław Pająk Jarosław Pająk

Jak wynika z naszych informacji Jarosław Pająk od kilkunastu dni pracuje w strukturze GroupM, do której należą takie domy mediowe, jak MediaCom Warszawa, MEC, Mindshare Polska, Maxus.

Pająk przez kilka ostatnich miesięcy pracował w domu mediowym Universal McCann na stanowisku digital strategy directora. Rozstał się z tą firmą w związku z prowadzonym w niej  procesem restrukturyzacji działu digital (przeczytaj o tym więcej). Jego obowiązki przejęła Iwona Suwińska.

W GroupM Jarosław Pająk zajmuje stanowisko dyrektorskie. Nie udało nam się ustalić dokładnego zakresu jego obowiązków.

Dołącz do dyskusji: Jarosław Pająk przeszedł z Universal McCann do GroupM

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paciaciak
Jaro będzie rozwijał w PL projekt/firmę Plista w ramach GroupM:

Plista jest pionierem jeśli chodzi o innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb rynku reklamy internetowej. Zgodnie z duchem czasu usługi, które oferujemy oparte są na potrzebach użytkowników, wysokiej jakości treści oraz wykorzystaniu technologii do optymalizacji i jak najdokaldniejszego dotarcia z komunikatem.

Firma powstała i ma główną siedzibę w Berlinie ale obecnie otwieramy oddział w Polsce pod egidą GroupM czylinajwiększej grupy mediowej, zajmującej się planowaniem i tworzeniem strategii kampanii reklamowych.
0 0
odpowiedź
User
bg
dzięki wielkie za informacje!!! a jak duzy bedzie to zespół i kiedy oficjalnie rusza działalność?
0 0
odpowiedź
User
ciotka z domu
@paciaciak wydajesz się być inteligentnym człekiem, a wierzysz w taki potok ścierwa marketingowego. zadziwiajace.
0 0
odpowiedź