Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dyrektorami kreatywnymi Kerris
Agencja Kerris wzmacnia kompetencje reklamowe, tworząc dział kreacji. Od kwietnia na jego czele Stanęli Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dotychczasowi associate creative directors w agencji VMLY&R.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, oprócz objęcia nowo utworzonych stanowisk dyrektorów kreatywnych, dołączą do grona wspólników agencji.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba przeszli z VMLY&R
Jacek Stefanowicz posiada 10 lat doświadczenia w reklamie. Zanim przeszedł do Kerris, jako Associate Creative Director w VMLY&R, obsługiwał blisko 20 marek (m.in. Lidl, Orange, Samsung, IKEA, T-Mobile) i wraz z Piotrem Szkałubą prowadził zespół blisko 40 kreatywnych.
Piotr Szkałuba pracuje w reklamie od 12 lat. Przed dołączeniem do zespołu kerris, wspólnie z Jackiem Stefanowiczem, współtworzył największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając 40 kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R.
- Konsekwentny kierunek rozwoju Kerris jest zbieżny z naszym podejściem do reklamy - zdecydowaliśmy się więc nie tylko na objęcie zarządzania kreacją, ale i na partnerstwo w agencji. Wierzymy, że wspólnie jesteśmy w stanie stworzyć nową jakość dla klientów - agencję kreatywną, która wyróżniać będzie się strategicznym, mediowym i performance'owym podejściem. Reklama jest usługą i musi działać, a kreatywność jest gwarantem tego efektu - mówią Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dyrektorzy kreatywni i wspólnicy w Kerris.
Dołącz do dyskusji: Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dyrektorami kreatywnymi Kerris