iPlus promuje mobilny internet podczas imprez w kurortach
Polkomtel reklamuje markę mobilnego dostawcy internetu iPlus w cyklu imprez odbywających się w miejscowościach wypoczynkowych oraz największych kurortach Polski. Kreacja wydarzeń opiera się na przenoszeniu pojęć i aktywności z rzeczywistości wirtualnej w realną.
Niestandardowy charakter imprez promujących markę iPlus odzwierciedla się już w wizerunku zapraszających na nie niecodziennych animatorów. I tak jest wśród nich Miss Plotka, która jako ikona serwisów plotkarskich informuje o najnowszych ploteczkach. E-mila, będący symbolem poczty, przekazuje informacje dotyczące danej imprezy. W teamie swoje miejsce ma także niepokorny Spam, którego zadaniem jest rozbawianie publiczności.
Podobny charakter mają same imprezy, których uczestnicy mogą skorzystać ze strefy gier, uczestniczyć w quizach oraz oglądać serwisy pogodowe i informacyjne. Wieczorem natomiast w ramach letniego kina można obejrzeć film.
Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku iPlusa jako najlepszego mobilnego dostawcy internetu (o najlepszym zasięgu i szybkości) oraz aktywizacja sprzedaży w miesiącach wakacyjnych.
Cykl imprez organizowany przez agencję marketingu zintegrowanego Grupa Eskadra rozpoczął się 17 lipca w Świnoujściu, a do tej pory zawitał już m.in. do Kołobrzegu i Świnoujścia. Do 16 sierpnia imprezy promujące iPus odbędą się m.in. w Łebie, Ustce, Gdańsku, Gdyni, Krynicy Górskiej, Zakopanem i Wiśle.
Dołącz do dyskusji: iPlus promuje mobilny internet podczas imprez w kurortach