SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interaktywne kartki walentynkowe reklamują drogerie Rossmann

Zaczęła się kampania reklamowa sieci drogerii Rossmann związana z walentynkami. Akcja obejmuje serwis Rossnet.pl i outdoorowe ekrany LED.

W ramach akcji na stronie Rossnet.pl można stworzyć interaktywną kartkę walentynkową, wgrywając zdjęcie z dedykacją, oraz wybrać miasto, w którym kartka zostanie wyświetlona na ekranach LED 14 lutego. Autor kartki mailowo zostanie poinformowany o miejscu i godzinie wyświetlenia jego życzeń.

Zabawa jest wspierana reklamami, m.in. w radiu, internecie i na outdoorze.

Akcję Rossmann Polska realizuje wspólnie z firmą MyLED, na której ekranach zostaną wyemitowane życzenia.

Dołącz do dyskusji: Interaktywne kartki walentynkowe reklamują drogerie Rossmann

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl