Instytut Badań Outdooru uruchomił projekt badawczy „Outdoor Track”
Instytut Badań Outdooru (IBO), spółka badawcza założona przez firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska, podpisała umowy z firmami badawczymi Millward Brown i Ipsos. Dzięki niej ruszy badanie polskiego rynku outdooru - „Outdoor Track”.
Projekt prowadzony w ramach IBO dostarczy klientom wskaźniki reach & frequency, co ma umożliwić skuteczniejsze planowanie kampanii outdoor oraz porównania jej efektywności z innymi mediami. Na poziomie badawczym oparty będzie o licencję brytyjskiego systemu Route 2013.
Badanie „Outdoor Track” będzie bazowało na danych z Biura Inżynierii Transportu (natężenie ruchu komunikacji miejskiej i transportu indywidualnego, ruch pieszych); Travel Survey (badanie realizowane w oparciu o technologię GPS, które przeprowadzą instytuty Millward Brown i Ipsos w 10 największych aglomeracjach Polski. W badaniu rejestrowane będą trasy, jakimi poruszają się po mieście potencjalni odbiorcy reklamy zewnętrznej); IMS - baza danych zawierająca informacje o konkretnych nośnikach, takie jak dokładane położenie, wysokość, kąt, clutter itp.
Przewidziane jest również opracowanie delivery software, które ma ułatwić klientom planowanie kampanii OOH.
Pierwsze wyniki badania mają być znane jeszcze w tym roku.
Dołącz do dyskusji: Instytut Badań Outdooru uruchomił projekt badawczy „Outdoor Track”