SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Instagram wprowadza spoty reklamowe, Disney wśród pierwszych klientów (wideo)

Instagram umożliwia reklamodawcom zamieszczanie klipów wideo. Mogą one trwać maksymalnie 15 sekund.

Na razie z możliwości stosowania nowej formy promocji skorzystało kilka firm, wśród których są producent odzieży Banana Republic, koncern Disney, firma Activision oferująca gry komputerowe oraz sieć telewizyjna CW.

Firmom chcącym skorzystać z możliwości zamieszczania na Instagramie reklam wideo oddano do użytku aplikację o nazwie Hyperlapse, która pozwala na przystosowanie klipów do wymagań technicznych serwisu. Jedynym sztywnym ograniczeniem jest długość wideo: maksymalnie 15 sekund.

Należący do Facebooka Instagram już wcześniej pozwolił firmom zamieszczać reklamy graficzne - najpierw tylko na rynku amerykańskim, a później także w Wielkiej Brytanii (więcej na ten temat). Stopniowo reklamy mają też stać się dostępne dla podmiotów działających w innych krajach.

Dołącz do dyskusji: Instagram wprowadza spoty reklamowe, Disney wśród pierwszych klientów (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl