SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Infor promuje prenumeratę dla swoich klientów

Od początku września Infor Ekspert (spółka należąca do holdingu Infor PL SA) rozpoczyna kampanię sprzedażową "Prenumerata 2009" - skierowaną do obecnych i przyszłych prenumeratorów.

Przyszłoroczna oferta prenumeraty wydawnictwa składa się z 49 produktów: czterech samodzielnych serwisów internetowych, 12 internetowych czasopism, sześciu elektronicznych publikacji z grupy Infor Lex i 18 tradycyjnych czasopism w wersjach papierowych.

Każde czasopismo i produkt internetowy posiadają własny, indywidualny zestaw prezentów. Za opłacenie rocznej prenumeraty klienci sami wybierają, które spośród proponowanych prezentów chcieliby otrzymać.

Akcja będzie prowadzona z tradycyjną drogą pocztową, ale także poprzez e-mailing, telemarketing, oferty w internecie oraz na łamach własnych czasopism. Wspiera ją kampania w internecie na największych portalach internetowych, takich jak Wirtualna Polska i Onet.pl (różnorodne kreacje internetowe np. billboardy, top layery, stałe boksy) oraz autopromocja w "Gazecie Prawnej".

Dołącz do dyskusji: Infor promuje prenumeratę dla swoich klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl