IKEA wspiera w kampanii społeczność LGBTQ+
W globalnej kampanii IKEA sprzeciwia się homofobii, transfobii i bifobii.
IKEA przygotowała specjalną kampanię z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, który przypada 17 maja. Działania objęły 25 rynków, na których działa szwedzka marka.
IKEA przeciw dyskryminacji LGBTQ+
IKEA przekonuje w spocie, że człowiek każdej tożsamości płciowej, ma prawo czuć się akceptowany bezpieczny. Marka przypomina, że dla osób ze społeczności LGBTQ+ cztery ściany nie zawsze są tym, co sprawia, że czują się jak w prawdziwym domu, gdzie są mile widziani.
Twórcy podkreślają, że kampania "Be Someone's Home" ma zachęcać do sprzeciwu wobec dyskryminacji osób LGBTQ+ i do stawania w obronie ich podstawowych praw.
IKEA zrealizowała kampanię in-house, zdjęcia przygotowano w warunkach domowych z uwagi na pandemię Covid-19.
Dołącz do dyskusji: IKEA wspiera w kampanii społeczność LGBTQ+