Igrzyska Europejskie 2023 szukają agencji do obsługi w social mediach
Spółka Igrzyska Europejskie 2023 wybiera w przetargu agencję, która zajmie się opracowaniem strategii i przeprowadzeniem jej kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie strategii kampanii promocyjnej Igrzysk Europejskich 2023 w mediach
społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok), z uwzględnieniem działań z wykorzystaniem influencerów. Strategia ma stanowić rozwinięcie wstępnej koncepcji przedstawionej przez spółkę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W dalszej kolejności agencja zajmie się wdrożeniem opracowanej strategii, produkcją treści (contentu) tekstowego, video i graficznego, we własnym, unikalnym stylu, o tematyce określonej w strategii komunikacji.
Zaplanowana na połowę 2023 roku kampania obejmować będzie Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads, YouTube.
Spółka chce również działań w mediach społecznościowych z udziałem influencerów - ma być ich 5, mają zajmować się tematyką podróży, aktywnego wypoczynku, sportem.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 listopada br.
Igrzyska Europejskie Kraków - Małopolska 2023 odbędą się w dniach 21 czerwca -2 lipca 2023 roku.
Dołącz do dyskusji: Igrzyska Europejskie 2023 szukają agencji do obsługi w social mediach
Niech lista wstydu i kolaboranctwa będzie jawna.