SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hyundai w nowej kampanii promuje usportowioną wersję modelu Tucson (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca samochód marki Hyundai Tucson w wersji usportowionej. Przygotowały ją agencje Artcore i Havas Media.

Hyundai we wrześniu promuje model Tucson w usportowionej wersji N Line oraz z napędem hybrydowym 48V.

Właśnie rozpoczęła się kampania promocyjna, która realizowana będzie w mediach internetowych i w telewizji od 7 września. Potrwa do końca miesiąca.

Za lokalizację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Artcore, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.

W połowie sierpnia br. Hyundai ogłosił, że wprowadzenie na rynek nowej marki Ioniq dedykowanej samochodom elektrycznym z zasilaniem akumulatorowym.

W lipcu br. importer promował w Polsce model Kona.

Dołącz do dyskusji: Hyundai w nowej kampanii promuje usportowioną wersję modelu Tucson (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl