H2O Creative przygotowała loterię dla marki House of Asia
Firma DeCare powierzyła agencji H2O organizację ogólnopolskiej loterii marki House of Asia. Loteria marki przebiega pod hasłem „Witamy Chiński Nowy Rok!” i trwa do 7 marca br.
W loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jeden, dowolny produkt marki House of Asia i zachować paragon. Następnie uczestnik musi zarejestrować zakup na stronie https://www.loteria.houseofasia.pl.
W loterii codziennie do wygrania jest nagroda pieniężna w wysokości 100 zł, zestaw do sushi, a co tydzień robot kuchenny marki Tefal.
Dodatkowo wszystkie zgłoszenia wezmą udział w losowaniu nagrody głównej – bonu wakacyjnego o wartości 20 000 zł do wykorzystania na platformie Wakacje.pl.
Loterię wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w punktach sprzedaży (materiały POS: plakaty, listwy cenowe, wobblery) oraz w internecie, m.in. strona WWW, Facebook, Instagram. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.
Agencja H2O odpowiedzialna jest za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, KV, materiałów POS, dedykowanego LP oraz szeroko zakrojonej kampanii digital.
Za organizację i obsługę od strony formalnej odpowiada Loyalty Point.
Dołącz do dyskusji: H2O Creative przygotowała loterię dla marki House of Asia