SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Horror Smilin City” w kampanii Vratizolinu

W radiu, internecie i aptekach rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu na opryszczkę wargową Vratizolin (Jelfa). Akcję przygotowały firmy Marketing & Communications Consultants i Vizeum.

Motywem przewodnim nowej kampanii Vratizolinu jest uczucie przerażenia, które często towarzyszy pojawieniu się opryszczki. Osoby zmagające się z tym problemem czują się bowiem bezsilne, a nawracająca choroba jest dla nich prawdziwym horrorem. Akcja podkreśla, że tylko stosowanie Vratizolinu pozwala skutecznie złagodzić objawy opryszczki i pomóc się jej pozbyć.

W ramach kampanii uruchomiono nową odsłonę strony internetowej vratizolin.pl. Ma ona formę humorystycznego komiksu „Horror Smilin City”, który opowiada historię superbohaterów ratujących miasto opanowane przez czarne charaktery rozprzestrzeniające opryszczkę wśród mieszkańców. Ponadto w serwisie dostępne są praktyczne porady dla pacjentów dotyczące walki z opryszczką oraz stosowania Vratizolinu.

Oprócz strony vratizolin.pl kampania obejmuje w internecie NK.pl oraz serwisy z oferty Afilo, Novem i Netsales. Ponadto akcja jest prowadzona w radiu (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Trójka, Czwórka, Eska, Roxy FM, Vox FM, Tok FM, Złote Przeboje, Radio Wawa, Radio Plus).

Za kreację i realizację kampanii - zaplanowanej do 7 lipca - odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.

Dołącz do dyskusji: „Horror Smilin City” w kampanii Vratizolinu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl