„Holowanie Gratis" w reklamie Porówneo
Właściciel marki Porowneo rozpocznie kampanię „Holowanie Gratis” w ramach platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”, zaprezentowanej na jesieni minionego roku. Za projekt po raz kolejny odpowiada duet: Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).
W nowych spotach marka podkreśla, że w razie problemów jej klienci zawsze mogą liczyć na szybką pomoc swojego agenta porowneo.pl, a także na unikalną na rynku porównywarek ubezpieczeniowych usługę dotyczącą holowania.
- Ilościowe i jakościowe badania przeprowadzone na początku 2021 roku wykazały bardzo pozytywny odbiór naszego konceptu strategicznego i kreatywnego, przygotowanego razem z Maciejem Łapińskim i Zuzanną Wrońską. Przekonanie o słuszności dostarczania klientom nowej, nieobecnej do tej pory w Polsce wartości, skutkuje nową produkcją: „Holowanie Gratis”, która jest kontynuacją wcześniej obranej drogi - mówi Tomasz Iwaszkiewicz, CMO w porowneo.pl.
30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane w trzech największych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP, TVN, Polsat). Wyreżyserował je Piotr Kumik, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Reaktor.
Projekt kampanii przygotowali Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).
Dołącz do dyskusji: „Holowanie Gratis" w reklamie Porówneo