Holenderska sieć aptek reklamuje się w stylu Allegro
"Take care" to hasło świątecznej kampanii holenderskiej sieci aptek DocMorris. Historia pokazana w wideo promocyjnym przypomina słynne "English for beginners" Allegro.
Bohaterem spotu "Take care" jest starszy pan, który przed świętami chce zadbać o swoją kondycję. Na początku nie jest mu łatwo, a ćwiczenia wzmacniające ramiona powodują ból, trudności. Z czasem jednak senior poprawia kondycję, podnosi coraz większe ciężary.
Nie wiadomo jednak, dlaczego mężczyzna zaczyna w ogóle walkę o lepszą formę. To zostaje dopiero wyjaśnione w finale spotu, który nasuwa skojarzenia z reklamą Allegro. Spot z 2016 roku był wielokrotnie nagradzany na festiwalach reklamowych i stał się światowym viralem.
DocMorris wyjaśnia, że swoją kampanią chce zwrócić uwagę na wartość zdrowia w tym szczególym, naznaczonym pandemią roku.
Dołącz do dyskusji: Holenderska sieć aptek reklamuje się w stylu Allegro