„Wydarzenia”, „Kevin sam w domu” i „Sylwestrowa moc przebojów” hitami Polsatu w 2020 roku
Największą widownię w 2020 roku w Polsacie zgromadziły „Wydarzenia”, film „Kevin sam w domu” i „Sylwestrowa moc przebojów”.
Największą widownię w Polsacie w 2020 roku zgromadziły „Wydarzenia”, które 6 grudnia oglądało 4,81 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 30,51 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House. Przynajmniej przez 1 minutę produkcję tę widziało 7,61 mln osób.
Program został wyemitowany tuż po pokazaniu 17. Mikołajkowego Bloku Reklamowego, który śledziło 5,81 mln osób.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu sklasyfikowany został film „Kevin sam w domu” z 24 grudnia. Obejrzało go 4,39 mln widzów (zasięg na poziomie 8,18 mln), co przełożyło się na 33,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
Podium uzupełnia „Sylwestrowa moc przebojów”. Najchętniej oglądaną część relacji śledziło 3,48 mln widzów (RCH 1 min - 9,61 mln), co dało stacji 23,37 proc. udziału.
Czwarty był film „Sami swoi”, który 1 maja obejrzało 2,36 mln widzów (RCH 1 min - 5,85 mln), co dało stacji 16,47 proc. udziału.
Czołową piątkę uzupełnia „Pierwsza miłość”. Telenowela 2 kwietnia miała 2,35 mln widzów (17,64 proc. udziału).
„Kevin sam w domu” przed „Wydarzeniami” w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był film „Kevin sam w domu”, który miał 2,24 mln osób (RCH - 3,89 mln), co dało Polsatowi 43,12 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Wydarzenia” z 2 kwietnia (2,17 mln widzów; 35,27 proc. udziału), a podium uzupełnia „Sylwestrowa moc przebojów” (1,69 mln widzów; 28,50 proc. udziału).
Krótszy czas oglądania telewizji w 2020 roku
W 2020 roku statystyczny Polak każdego dnia spędził przed telewizorem średnio 4 godziny, 20 minut i 58 sekund. W porównaniu do 2019 roku czas skrócił się o 4 minuty i 54 sekundy, a 2018 - o 3 minuty i 50 sekund.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w 2020 roku zajęła TVP1, która awansowała z drugiej lokaty. Średni dobowy udział kanału względem 2019 roku zmniejszył się o 0,21 proc. do 9,66 proc. (najmniejszy spadek wśród tzw. „wielkiej czwórki”).
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,13 proc. do 8,36 proc. Jednocześnie był to największy spadek wśród dziesięciu czołowych stacji.
Podium uzupełnia TVP2 - udział stacji wyniósł 7,54 proc., po spadku względem 2019 roku o 9,59 proc.
Na czwarte miejsce spadł TVN (stacja miała 7,49 proc. udziału; w dół o 11,36 proc.).
Dołącz do dyskusji: „Wydarzenia”, „Kevin sam w domu” i „Sylwestrowa moc przebojów” hitami Polsatu w 2020 roku