Hitwise: 68 procent rynku serwisów społecznościowych dla MySpace
Niedawno Facebook zyskał sobie miano najchętniej odwiedzanego na świecie serwisu społecznościowego, ale za oceanem wciąż zdecydowanie dominuje MySpace.
Najpopularniejszym w USA serwisem społecznościowym w sierpniu był MySpace z udziałami w rynku na poziomie 67,54 procenta - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.
Na kolejnych miejscach znalazły się serwisy: Facebook (20,56 procenta udziałów w rynku), MyYearbook (1,65 procenta), Tagged (1,53 procenta) oraz Bebo (0,94 procenta).
Z danych Hitwise wynika również, że amerykańscy internauci na stronach serwisów społecznościowych spędzili w sierpniu średnio 19 minut i 56 sekund, czyli o 14 procent więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Spośród pięciu najpopularniejszych portali liderem pod tym względem był MySpace (30 minut i 32 sekundy), przed MyYearbook (28:57), Bebo (26:04), Tagged (24:03) oraz Facebook (19:30).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Hitwise: 68 procent rynku serwisów społecznościowych dla MySpace