SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HGTV jesienią stawia na kontynuacje znanych programów. „Mamy świetnych prowadzących - ekspertów”

Kanał HGTV w jesiennej ramówce nie pokaże żadnego nowego lokalnego programu. Stacja stawia na kontynuacje znanych już widzom programów m.in. Doroty Szelągowskiej, Krzysztofa Mirucia, Mai Popielarskiej czy Dariusza Wardziaka. - Mamy świetnych prowadzących - ekspertów, atrakcyjną ofertę programową, doskonały marketing i PR - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.

Stacja stawia na kontynuacje

Jesienią na antenę HGTV Home & Garden wrócą „Domowe rewolucje”. W trzecim sezonie programu Dorota Szelągowska razem z Mariką, Darkiem i Julią przeprowadzą metamorfozy mieszkań kolejnych uczestników. Program będzie równolegle emitowany również w TVN - w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 7 października br.

Na antenę powrócą nowe odcinki programu „Nowa Maja w ogrodzie” Mai Popielarskiej.

Widzowie zobaczą również „Zgłoś remont” architekta Krzysztofa Mirucia, czy „Darek solo” Dariusza Wardziaka. Do HGTV Home & Garden wróci także kultowa produkcja „House Hunters - Poszukiwacze domów”.

HGTV pokaże jednak dwie zagraniczne nowości

W ofercie stacji sporą część ramówki zajmują również zagraniczne produkcje. Jesienią na antenie kanału zadebiutuje program „Poczuj się jak w domu” (Hidden Potential), w którym specjalistka od remontów, Jasmine Roth, pokaże jak można odmienić zwyczajne lokum na przedmieściach.

Kolejną nowością jest audycja „Zbudujemy fajny dom” (Boise Boys), w którym Luke Caldwell oraz Clint Robertson kupują i remontują zaniedbane nieruchomości.

Jesienią widzowie HGTV Home & Garden będą mogli zobaczyć także nowe odcinki znanych i lubianych programów, takich jak: „Na dobrych fundamentach” (Good Bones), „Zarobić na remoncie” (Flip or Flop) czy „Moje miasto, mój dom” (Home Town).

- Sukces HGTV Home & Garden jest spektakularny. W tej chwili stacja ta znajduje się w czołówce kanałów lifestylowych w Polsce. Wiedzieliśmy, że wprowadzenie jej na nasz rynek będzie bardzo dobrą decyzją, ale nie spodziewaliśmy się, że HGTV Home & Garden tak szybko osiągnie, aż tak wysokie wyniki. To efekt pracy wielu osób. Mamy świetnych prowadzących - ekspertów, atrakcyjną ofertę programową, doskonały marketing i PR. Wpisaliśmy się też w dobry moment - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN. - Na całym świecie tematyka wnętrzarska jest coraz bardziej popularna. HGTV Home & Garden to także stacja przy której Polacy się relaksują i dystansują od świata zewnętrznego. Tu nie ma przemocy i trudnych tematów. Wyniki oglądalności HGTV Home & Garden aktualnie wykazują dynamikę lekkiego wzrostu. Chcemy utrzymać ten trend - dodaje.

Udział HGTV Home & Garden w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł 0,48 proc.

Dołącz do dyskusji: HGTV jesienią stawia na kontynuacje znanych programów. „Mamy świetnych prowadzących - ekspertów”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
To prawda, ten kanał TVNowi się udał
odpowiedź
User
Andrzej
Casting na nowych prowadzących trwa do końca sierpnia, więc nowości raczej będą na wiosnę.
odpowiedź
User
xyz
HGTV przeszedł już sam siebie puszczając po kilka albo i kilkanaście odcinków popielarskiej w ogrodzie! do wyrzygania .
odpowiedź