Herbapol w reklamach herbaty Big-Active podkreśla jej naturalny i głęboki smak (wideo)
Herbapol Lublin rozpoczął kampanię reklamową herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon. Działania obejmują największe i najbardziej zasięgowe stacje telewizyjne, a także własne kanały social media. Za ich realizację odpowiadają agencje Lvov, Watchout i BrandLab.
Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentów w obrębie najnowszej pozycji w portfolio marki. Obecnie zaczęła się pierwsza odsłona działań, promowana jest w niej herbata Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon dostępna w ofercie firmy od kilku miesięcy. Jest to herbata czarna uprawiana, zbierana, suszona oraz pakowana na Cejlonie. W ramach kampanii przygotowano 15-sekundowy spot podkreślający najważniejsze zalety produktu: brak sztucznych aromatów oraz w pełni naturalny i głęboki smak.
Kampania potrwa do 23 grudnia i emitowana będzie w kanałach TVN, Polsat oraz TVP. Działania mediowe będą uzupełnione o kampanię prowadzoną na profilu marki Big-Active na Facebooku.
Za koncept kreatywny odpowiada Agencja Lvov, a za produkcję dom produkcyjny Watchout. Działania z zakresu public relations i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab.
W jednej z poprzednich kampanii, realizowanej wiosną br., Herbapol reklamował herbaty zielone.
Dołącz do dyskusji: Herbapol w reklamach herbaty Big-Active podkreśla jej naturalny i głęboki smak (wideo)