Herbapol-Lublin wprowadza napoje ziołowe i herbaciane
Herbapol-Lublin rozszerza portfolio o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane na zimno w kilku smakach. Nową kategorie promuje kampania reklamowa pod hasłem "Siła natury".
Kampania „Siła Natury” promuje nowe warianty napojów funkcjonalnych, na bazie ekstraktów z ziół oraz owoców. Napój ziołowy „Detox Pokrzywa” o smaku pigwy zawiera naturalny ekstrakt z pokrzywy, która pomaga usunąć z organizmu zbędne produkty przemiany materii i wspomaga oczyszczanie organizmu. Napój ziołowy „Uroda Skrzyp” o smaku cytrynowym z ekstraktem skrzypu, został dodatkowo wzbogacony o cynk i biotynę, które wzmocnią włosy i zadbają o skórę i paznokcie.
Poszczególne etapy kampanii obejmą komunikację na billboardach (outdoor oraz w metrze), citylightach oraz ekranach LCD w tramwajach, autobusach i na dworcach. W sierpniu i wrześniu w ramach promocji nowej kategorii zrealizowana zostanie także kampania VoD oraz sampling w kinach.
Druga linia kreatywna „100% Natury” będzie wspierać napoje herbaciane Herbapol na zimno w trzech wariantach: na bazie herbaty czarnej o smaku brzoskwiniowym i cytrynowym oraz na bazie herbaty zielonej o smaku cytryny z miętą.
Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B. Za strategię komunikacji oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Herbapol-Lublin wprowadza napoje ziołowe i herbaciane