SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Henkel kontynuuje współpracę ze Streetcom

Henkel Polska po zeszłorocznej kampanii marki produktów do zmywania naczyń Somat, zrealizowanej  ze Streetcom, zdecydował się na rozszerzenie współpracy w 2021 r.

Agencja przeprowadzi kampanie product seeding dla marek Somat i Pur. Do działań są angażowane wyselekcjonowane i najbardziej aktywne onlinowo daily influencerki  z ponad półmilionowej bazy Streetcom.

Do zadań agencji Streetcom należy opracowanie strategii, kreacja materiałów wizerunkowych i informacyjnych, precyzyjny dobór grupy daily influencerek, wdrożenie działań i ewaluacja projektów.

W składy grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Marketing i Hash.fm.

 

 

Dołącz do dyskusji: Henkel kontynuuje współpracę ze Streetcom

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koli
Naprawdę? A wydawałoby się, ze w henklu mądre głowy ...
0 0
odpowiedź