SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HBO promuje serial “Gra o tron” (wideo)

HBO Polska ruszyło z kampanią reklamową serialu “Gra o tron”, którego emisję stacja rozpocznie w poniedziałek 18 kwietnia br., dzień po premierze produkcji w USA. Działania obejmują m.in. telewizję, outdoor, radio, prasę oraz internet.

Kampania telewizyjna serialu obejmuje autopromocję w HBO oraz emisję trzech spotów w TVP  1, TVP 2, Polsacie, TVP Info, TV 4, Polsat Film, Polsat News oraz w pakiecie kanałów tematycznych At Media. Działania obejmują też radio (stacje ogólnopolskie), prasę (tytuły fantasy), internet (Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Filmweb.pl) oraz outdoor (wielkoformatowe billboardy, nośniki typu backlight).W kampanii przewidziane zostały również działania z zakresu mobile marketingu, targetowane na telefony z systemami Android oraz iOS (iPad, iTouch, iPhone), odsyłające do  serwisu promującego serial "Gra o tron", przygotowanego specjalnie na potrzeby urządzeń mobilnych.

Kreacja kampanii została przygotowana przez HBO Polska we własnym zakresie, z wyjątkiem części kreacji internetowych, które przygotowało Media Contacts. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MPG. Kampania potrwa do końca czerwca br.


Głównym wątkiem serialu “Gra o tron” jest bezwzględna walka o władzę. Akcja rozgrywa się w krainie, w której lato trwa przez dziesięciolecia, a zima może panować dłużej niż żyje człowiek. Dwie potężne rodziny są uwikłane w śmiertelną grę, w której stawką jest panowanie nad Siedmioma Królestwami Westeros.

Serial nadawany będzie w poniedziałki o 22.00 począwszy od 18 kwietnia br. Liczy on 10 odcinków.








 

Dołącz do dyskusji: HBO promuje serial “Gra o tron” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl