Grzegorz Waliczek nie pracuje już w FCB Bridge2Fun
Z agencją reklamową FCB Bridge2Fun rozstał się Grzegorz Waliczek, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za prace dla T-Mobile. Marketer w styczniu zakończył współpracę z FCB Bridge2Fun.
Informację potwierdza portalowi Wirtualnemedia.pl CEO FCB Bridge2Fun, Rafał Baran. Nie komentuje jednak, czy oprócz Waliczka zespół agencji opuścili inni pracownicy obsługujący T-Mobile.
Grzegorz Waliczek pracował w FCB Bridge2Fun od czerwca 2015 roku jako creative director. Wcześniej był związany z Grey Group Poland jako deputy creative director (w latach 2000-2005 oraz 2007-2013) oraz Scholz and Friends Warsaw (w latach 2005-2007).
FCB Bridge2Fun traci obsługę T-Mobile
Przypomnijmy, że w rozstrzygniętym w styczniu przetargu na obsługę reklamową T-Mobile wybrał agencję DDB&Tribal. Natomiast FCB Bridge2Fun pracowała dla marketera od jesieni 2015 roku - początkowo jako agencja wspomagająca (funkcję głównej agencji pełniła Leo Burnett). Rok później przejęła w całości odpowiedzialność za kreację reklam ATL-owych telekomu.
Od wiosny ub.r. w reklamach sieci pojawiała się dziennikarka Dorota Wellman.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Waliczek nie pracuje już w FCB Bridge2Fun