SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Szczepański przewodniczącym jury Złotych Spinaczy

Przewodniczącym jury jubileuszowej, dwudziestej edycji Złotych Spinaczy, został Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland. Związek Firm Public Relations ogłosił pełny skład jury konkursu. Wśród oceniających prace jest Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedai.pl.

Grzegorz Szczepański z branżą public relations związany jest od 30 lat. Pierwsze 10 lat pracował w agencjach Burson-Marsteller i Business Communications Associates, której był twórcą i prezesem do chwili przejęcia przez Edelman PR Worldwide.

Przed objęciem stanowiska prezesa zarządu H+K Strategies przez 10 lat pełnił funkcje dyrektora ds. korporacyjnych kolejno w Banku Pekao SA, Providencie i Grupie Żywiec. Inicjator i wieloletni prezes Związku Firm Public Relations. W październiku br. obejmie funkcję Prezydenta ICCO, największej na świecie organizacji branżowej skupiającej ponad 3000 firm PR z 81 krajów świata.

– Zbliża się największe święto branży PR w Polsce, kiedy o miano najlepszych kampanii roku staną w szranki setki unikalnych zgłoszeń ze wszystkich zakątków kraju. Dla nas jurorów będzie to jak zawsze uczta intelektualna i lekcja na temat zjawisk i trendów poruszających dzisiaj rzesze wyznawców naszego zawodu. Dla mnie osobiście, to spełnienie marzeń o poprowadzeniu obrad jury obecnie największego w Europie kontynentalnej konkursu public relations – komentuje Grzegorz Szczepański.

ZFPR ogłasza jury Złotych Spinaczy

Jurorzy zostali przydzieleni do sześciu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącym pierwszej grupy jest Sebastian Stępak, CEO MSL. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Social media, Finanse, Motoryzacja i transport, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Kreatywność.

W skład grupy weszli:

Ewa Bałdyga / wiceprezes zarządu / SEC Newgate Polska

Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners

Marta Jóźwiak / dyrektor ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

Wojciech Kądziołka / rzecznik prasowy / InPost

Anna Klimczuk / head of communications / Microsoft

Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications

Ewa Król-Sawicka / managing partner/ Human Signs

Łukasz Malczewski / partner zarządzający / d*fusion communication

Eliza Misiecka / dyrektor / Genesis PR

Adrianna Morze / dyrektor marketingu i komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker

Monika Nowakowska / dyrektor departamentu Public Relations Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska

Michał Nowosielski / założyciel / BIGTHINKSKI

Michał Olbrychowski / managing director / Ogilvy PR Polska

Anna Olszewska / rzecznik oraz dyrektor departamentu komunikacji / KIR

Agnieszka Rzepkowska / dyrektor ds. komunikacji marketingowej / PZU

Cezary Szymanek / zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”, redaktor naczelny rp.pl

Jan Zając / prezes zarządu / Sotrender

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych, Grupa Żywiec.

Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Event społeczny, Content marketing - branded content, Sektor spożywczy, NGO i sektor publiczny.

W tej grupie znaleźli się:

Marcin Bodio / Policy & External Relations Lead / MSD Polska

Agnieszka Durska / menedżer komunikacji i edukacji / Polska Izba Ubezpieczeń

Michał Fura / dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Grupa Play

Konrad Kruczkowski / dyrektor Marketingu i Komunikacji, Członek Zarządu / Stowarzyszenie WIOSNA

Urszula Matej-Bil / PR and Communications director / EPP

Przemysław Mitraszewski / managing partner/ Lighthouse

Wojciech Nowak / senior director Global Public Affairs - Region Europe Novartis Group / Novartis Group

Jarosław Nyk / prezes zarządu / Vision Group

Anna Papka / public policy manager – Sustainability CEE / Amazon

Katarzyna Przewęzikowska / kierowniczka zespołu ds. relacji zewnętrznych / Żabka

Izabella Rokicka / Dyrektor Komunikacji / Carrefour

Małgorzata Rybak-Dowżyk / corporate communication department director / T-mobile

Katarzyna Terej / partner zarządzający / TBT i Wspólnicy

Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

Mariusz Wawer / head of governmental relations & ESG 3M East Europe Region /3M

Agata Zeman / managing director /24/7Communication

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Łukasz Przybysz, medioznawca, politolog, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Media Relations, PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event komercyjny, Kultura i media.

W skład grupy weszli:

Agnieszka Bacińska / prezeska zarządu / Walk PR

Danuta Breguła / digital strategist / Konsulting / ex-newonce.media

Sebastian Bykowski / prezes zarządu, dyrektor generalny / Press-Service Monitoring Mediów

Dorota Ciszek / ekspert sektorowy, brand communications / On Board Think Kong

Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

Natalia Długosz / marketing & communications manager Eastern Europe &EMEA / Resideo

Agnieszka Durlik / dyrektor generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG

Ewelina Głocka / PR & communications manager / MAX Premium Burgers

Jakub Góralczyk / head of PR SEAT/CUPRA and Marketing Strategy CUPRA / Volkswagen Group Polska

Beata Kucejko / dyrektorka marketingu / LEGO Polska

Arkadiusz Mierzwa / dyrektor ds. komunikacji / Jeronimo Martins Polska

Robert Moreń / chief communications officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS

Anna Nawrocka-Tełewiak / założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

Dorota Sapija / dyrektor zarządzający / Omega Communication

Magdalena Soroczyńska / dziennikarz / Media i Marketing Polska

Alicja Wysocka-Świtała / partner zarządzający / Clue PR

Przewodniczącą grupy czwartej została Anna Cywińska, dyrektorka działu korporacyjnego i komunikacji, Grupa Spółek Danone w Polsce oraz prezeska Fundacji Nutricia. Grupa oceni projekty z kategorii: PR korporacyjny, PR pro bono, Kampania społeczna, Medycyna i zdrowie, Research&Insight.

W grupie znaleźli się:

Joanna Bekker / zastępca dyrektora zarządzającego / Polityka Insight

Agnieszka Dziedzic / managing partner/ Weber Shandwick

Adam Jarosz / CEO / Be Communications

Łukasz Jurkiewicz / prezes zarządu / Pan Pikto

Monika Kaczmarek-Śliwińska / Dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii / Uniwersytet Warszawski oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej / MENTAX

Karolina Karolczak / dyrektor marketingu i komunikacji / Enel-Med

Bartłomiej Kędzierski / prezes zarządu / Made in PR

Iwona Kubicz / prezes zarządu / Procontent Communication

Małgorzata Maliszewska / director / StrategyWise

Iga Niewiadomska / manager of external relationship & events / Dentons Polska

Anna Orzech / dyrektork ads. komunikacji / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Mariusz Pleban / CEO / OneMulti

Grzegorz Polus / dyrektor marketingu / Laboratoria medyczne DIAGNOSTYKA

Paweł Sanowski / prezes zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

Sebastian Tołwiński / regionalny dyrektor ds. korporacyjnych i komunikacji / UPFIELD

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Justyna Gościńska-Bociong, dyrektorka komunikacji i marki korporacyjnej, Medicover. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Uroda, higiena i wellness, Sport, turystyka i rekreacja oraz Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

Klara Banaszewska / dyrektor generalna / Grayling Poland

Aleksandra Chalimoniuk / dyrektor PR / OTCF

Joanna Drabent / CEO / Prowly

Magdalena Dziak-Woyda / director / FleishmanHillard

Ilona Gajewska / PR & Ccmmunication executive manager / Grupa Selena

Zbigniew Gajewski / partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

Monika Jasłowska / doradczyni ds. transformacji / Polpharma Group

Ewa Kaczmarek / prezes zarządu / Synertime

Magdalena Kempiński / dyrektor komunikacji korporacyjnej / VEOLIA

Małgorzata Kołodrub / senior communications & PR Manager CEE / Medtronic Poland

Maciej Lasoń / Communication Director East Europe, Board Member / Unilever

Małgorzata Mejer / dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej / Procter & Gamble w Europie Centralnej

Tomasz Podolak / założyciel Grupy Linkleaders

Marta Pokutycka-Mądrala / dyrektor komunikacji oraz rzecznik prasowy / Nationale-Nederlanden

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Anna Wiśniewska, dyrektorka ds. marketingu i komunikacji, Spółka Biurowa Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Wsparcie Ukrainy, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Moda i styl życia.

W tej grupie znaleźli się:

Stefan Bogucki / senior communications manager w Polsce i CEE / Revolut

Luiza Jurgiel-Żyła / prezeska zarządu / PSPR oraz PR Manager / Newmark Polska

Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR

Agnieszka Kępińska-Sadowska / dyrektor zarządzająca pionu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju / CCC

Tomasz Lis / managing director / Havas PR

Ewa Ostapczuk / PR manager / Continental Opony Polska

Mirella Panek-Owsiańska / członkini Rady Szkoły Liderów

Anita Ryng / dyrektorkads. komunikacji / IKEA Retail

Zuzanna Schön / dyrektor marketingu B2C Polska, Czechy, Słowacja, Węgry / Canon Polska

Anna Simon / managing director / Komunikacja Plus PR

Justyna Szafraniec / head of communication / Grupa Generali Polska

Grzegorz Szczepański / CEO / Hill+Knowlton Strategies Poland

Maja Szewczyk / dyrektor działu komunikacji korporacyjnej / Kaufland Polska

Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication

Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, projekty można zgłaszać w trzech terminach. Pierwszy potrwa do 8 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września br.

Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu.

Konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i 3 specjalnych). W tym roku utworzona została jedna nowa kategoria konkursowa, do której można zgłaszać projekty PR realizowane na rzecz wsparcia Ukrainy w obliczu brutalnej napaści Rosji na to niepodległe państwo.

Zwycięzców i laureatów dwudziestej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali 2 grudnia 2022 r.

Podczas ubiegłorocznej, XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication. Gwiazdą PR został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Szczepański przewodniczącym jury Złotych Spinaczy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl