Grupa RMF nie podniesie cen reklam na początku 2024 roku
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na styczeń i luty 2024 roku. Ceny reklam w tych miesiącach pozostaną na niezmienionym, obowiązującym obecnie poziomie.
Opublikowane właśnie cenniki obowiązywać będą od 1 stycznia do 3 marca 2024 roku i pozostaną na niezmienionym poziomie w stosunku do obecnie obowiązujących.
- Sytuację na rynku reklamy radiowej oceniam bardzo pozytywnie, w czwartym kwartale obserwujemy bardzo duży popyt na czas antenowy w naszych stacjach i dotyczy to zarówno standardowych form, jak kampanie spotowe czy sponsoringi jak i wszelkiego rodzaju akcji specjalnych, również łączących radio z działaniami online – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF. - Chcemy, by Grupa RMF była konkurencyjnym pod względem kosztów dotarcia nadawcą radiowym we wszystkich kluczowych dla reklamodawców targetach – dodaje Tomasz Ramza.
Oznacza to, że najdroższy spot w RMF FM będzie kosztować 60 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) - to stawka dla reklam emitowanych w piątki w godz. 7:00-9:59. W czwartki w tych godzinach reklama kosztować będzie 58,8 tys. zł, w środy 0 50,8 tys. zł, we wtorki - 52,9 tys. zł, a w poniedziałki - 54,5 tys. zł. W
Najdroższa reklama w RMF Maxxx kosztować będzie 10,5 tys. zł, a w RMF Classic - 4,8 tys. zł. Podwyżka cen reklam w stacjach wpływa też na zmianę cenników pakietów reklamowych. Najwyższa cena dla spotu w pakiecie RMF 3D wynosi 68,4 tys. zł, w RMF z Klasą - 62,9 tys. zł, w RMF na Maxxa - 64,9 tys. zł, w Power FM (RMF 3D+Audytorium17 Premium) - 77,38 tys. zł.
W okresie obowiązywania nowych cenników zostanie wprowadzony jeden okres high season – przed Walentynkami, w dn. 5-14 lutego, dopłata wynosić będzie 3 proc.
Grupa RMF nie zmieniała cen reklam w okresie od lutego do października br. włącznie. Dopiero w cenniku na listopad i grudzień br. podniosła ceny reklam średnio o ok. 5 proc.
Dołącz do dyskusji: Grupa RMF nie podniesie cen reklam na początku 2024 roku