Grupa Muszkieterów zmienia identyfikację wizualną
Z okazji 40-lecia istnienia Grupa Muszkieterów zmieniaidentyfikację wizualną. Nowe logo firmy podkreśla jej dynamicznycharakter.
Logo Grupy Muszkieterów zmienione z okazji 40-lecia jejistnienia składa się z pociągłych, ostro zakończonych formsymbolizujących dynamikę firmy i układających się wczerwono-czarnego muszkietera. Odświeżenie identyfikacji wizualnejGrupy Muszkieterów jest również związane z jej planami rozwoju iotworzenia w Polsce kolejnych 40 supermarketów Intermaché iBricomarché, których loga też zostały unowocześnione.
Zmieniona identyfikacja zostanie wprowadzona na fasady sklepównależących do Grupy Muszkieterów oraz do ichwystroju i dodatkowych elementów wizualnych. Nowy logotypprzygotowała agencja Carré Noire z Francji.
Dołącz do dyskusji: Grupa Muszkieterów zmienia identyfikację wizualną