Grupa eSky z międzynarodową kampanią „Nieograniczone możliwości podróży”
„Nieograniczone możliwości podróży” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Grupy eSky, która objęła Polskę, Bułgarię oraz Rumunię. Działania przygotowały MSL, Starcom i Concept PR.
W kampanii eSky podkreśla swoje kluczowe atuty - łatwy i szybki dostęp do stale poszerzanej oferty lotów, noclegów oraz usług dodanych, a także indywidualne dobierane, najkorzystniejsze cenowo opcje podróży.
W spocie „Nieograniczone możliwości podróżowania” eSky opowiada historię młodej rodziny, która mimo codziennego zabiegania i wielu obowiązków, chce w szybki i wygodny sposób zaplanować wymarzony wyjazd.
Kampania telewizyjna obejmująca 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych potrwa do 23 czerwca. Wspierają ją reklamy w digitalu, a także działaniaw mediach własnych. W Polsce spoty reklamowe będą emitowane między innymi na kanałach TVN, Polsat i innych kat. premium, w Bułgarii – na kanałach NBG i TSH, a w Rumunii zobaczą je widzowie Antena 1, Digi TV i Kanal D.
Akcja „Nieograniczone możliwości podróży” będzie także widoczna w serwisie YouTube, portalach i platformach video w Polsce będą to m.in.: WP, Onet, OLX, Interia, Agora, Polska Press, TVN, Polsat, ZPR Media, Ceneo, Edipresse, a w Bułgarii - Nova Play, Darik, Vesti, OLX, mail.bg, Dir.bg, Sportal, WebGround, BTV, a także w aplikacjach i wakacyjnych i podróżnych.
Z kolei w Rumunii kampania eSky obejmie między innymi ThinkDigital, Agora, Romanian Press, vremea.net, accuweather.com, Open Exchange. Dodatkowo, kampanię wizerunkową wzmocnią także działania w mediach społecznościowych Grupy eSky na wymienionych rynkach.
Starcom i MSL rozpoczynają obsługę marketingową eSky
Grupa eSky w prowadzonym przetargu wybrała do obsługi dom mediowy Starcom i agencję MSL (należą do Publicis Groupe). Obie zajmą się komunikacją marketingową firmy.
Starcom zajmuje się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów na kilku europejskich rynkach, a MSL przygotował koncepcję do najnowszej kampanii serwisu eSky.pl.
- O wyborze Starcomu i MSL przesądziło przede wszystkim duże doświadczenie agencji na rynku globalnym, a także bardzo wysokie kompetencje. Dodatkowo mogliśmy liczyć na dopasowanie oferty do naszych potrzeb, co było jednym z najbardziej istotnych czynników decydujących o wyborze agencji - komentuje Anna Wiertel, marketing communications director w Grupie eSky.
W połowie kwietnia br. Grupa eSky rozpoczęła działalność w Niemczech, Austrii, Włoszech, Chile, Argentynie i Meksyku. W planach ma uruchomienie swoich biur w kolejnych 25 krajach do końca tego roku.
Dołącz do dyskusji: Grupa eSky z międzynarodową kampanią „Nieograniczone możliwości podróży”