GPD wyprodukowało nową zagraniczną kampanię Nordsee
Wystartowała nowa kampania reklamowa Nordsee Wind & Seagull. Jest to wspólne dzieło niemieckiej agencji Häppy, GPD Agency & Film Studio oraz reżysera Karola Kołodzińskiego.
W ramach kampanii powstały dwa spoty, w których dominują niestandardowe efekty FX, wyjątkowa dynamika ujęć oraz solidna dawka abstrakcyjnego humoru.
Pierwszy z nich zatytułowany Wind i promujący produkt Nordsee Backfisch opowiada o nordyckim smaku i świeżości, która zaskakuje powiewem morskiej bryzy, czyniąc niemały zamęt wśród sklepowych półek i atakując bohaterów spotu wyjątkową mocą wrażeń. Drugi spot Seagull, poświęcony produktowi Matjesfilets, podbija smakowitość dania inwazją pozytywnie zakręconych mew, które nie cofną się nawet przed wizytą w sklepie, by dostąpić przyjemności obcowania z tymi rybnymi przekąskami.
Na potrzeby obu filmów na halach filmowych GPD została zbudowana większość sklepu spożywczego. Gigantyczny propeller imitował intensywne powiewy morskiego wiatru, a całość została wzbogacona animacją 3D o mewy, które wykonywały bardzo niestandardowy układ choreograficzny.
W zakres działań studia produkcyjnego GPD weszła produkcja oraz postprodukcja spotów i reklamy radiowej oraz nadzór kreatywny nad całością projektu.
To kolejna kampania na rynek niemiecki, którą dla firmy Homann, produkuje GPD Film Studio.
Dołącz do dyskusji: GPD wyprodukowało nową zagraniczną kampanię Nordsee