„Gotowi na orzeźwienie?” - Lech Shandy reklamowany w wersji Ice
Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży zmienioną wersję piwa Lech Shandy - Lech Ice Shandy. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy GPD Advertising, MEC, Afekt, VML Poland, Mango Design i Q&A Communications.
Człon „Ice”, który pojawił się w nazwie piwa Lech Shandy, ma podkreślać, że napój zapewnia natychmiastowe orzeźwienie, cenne zwłaszcza w gorące dni. Na opakowaniach odzwierciedlają to wizualizacje owoców i zmrożeń. Ponadto butelki i puszki wyposażono w termoczułe farby, które reagując na zmianę temperatury, wskazują, kiedy piwo osiągnęło idealną temperaturę do spożycia. Projekty opakowań przygotowało studio Mango Design.
- Lech Ice Shandy, będący mieszanką cytrynowej lemoniady oraz jasnego piwa, stanowi alternatywę dla słodkich napojów gazowanych oraz tradycyjnych piw typu lager - opisuje Dagmara Roger, specjalista ds. aktywacji marki Lech.
Wprowadzenie piwa do sprzedaży wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję, internet, punkty sprzedaży (materiały POSM w sklepach detalicznych i lokalach gastronomicznych) oraz działania niestandardowe.
Reklamy ATL przygotowała agencja GPD Advertising, materiały POSM - agencja Afekt, a za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, a działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: „Gotowi na orzeźwienie?” - Lech Shandy reklamowany w wersji Ice