GoldenSubmarine przejmuje od Feeders Agency obsługę Żubrówki Czarnej w social media
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg CEDC International na obsługę w mediach społecznościowych marki wódki Żubrówka Czarna.
Agencja będzie odpowiadać za prowadzenia kanałów Facebook i Instagram marki Żubrówka Czarna. Jej zadaniem będzie również przygotowanie koncepcji i produkcja dedykowanej sesji zdjęciowej marki.
Żubrówka Czarna to kolejna marka CEDC International w portfolio GoldenSubmarine. Wcześniej powierzono agencji obsługę marketingową Żubrówki Bison Grass oraz Husarii.
Poprzednio obsługą Żubrówki Czarnej w social media przez kilka miesięcy zajmowała się Feeders Agency. W ramach tej współpracy była odpowiedzialna (wspólnie z 2012 Agency) za komunikację i strategię projektu artystycznego "Czarna polana" z udziałem m.in. Muńka Staszczyka, Tomasza Bagińskiego, Michała Łojewskiego oraz Albo Inaczej.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine przejmuje od Feeders Agency obsługę Żubrówki Czarnej w social media