GoldenAd i Mobizzy wprowadzają reklamy mobilne AdPrize
Sieć reklamowa GoldenAd i agencja Mobizzy będą wspólnie oferować nowy format reklamy mobilnej o nazwie AdPrize. GoldenAd ma odpowiadać za działania sprzedażowe i planowanie mediów, a Mobizzy za technologię i współpracę z wydawcami.
AdPrize to platforma technologiczna wykorzystująca kody rabatowe, funkcjonująca wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Użytkownikowi wyświetla się reklama graficzna w postaci kuponu rabatowego lub kodu kreskowego, która po zapisaniu, a następnie okazaniu sprzedawcy, upoważnia do zniżki lub udziału w innego rodzaju akcji promocyjnej.
- Istota działania AdPrize i jego oryginalność wynikają z precyzyjnego targetowania i selekcji, zarówno samych użytkowników, jak i treści. System analizuje historię zachowań użytkownika i rodzaju konsumowanych treści, tworzy jego profil, a następnie sprawdza, czy pasuje on do prowadzonej kampanii reklamowej. Jeżeli tak, to emituje reklamę. Dzięki temu nie jest ona ani przypadkowa, ani nachalna i odznacza się bardzo dużą skutecznością - opisuje Maciej Sobierajski, założyciel agencji Mobizzy.
Nowa platforma wykorzystuje HTML 5 i działa na wszystkich tabletach i smartfonach. Do realizacji kuponu nie jest potrzebne posiadanie w tym momencie połączenia z internetem. Aby skorzystać z promocji wystarczy pokazać sprzedawcy zapisany obrazek.
Dołącz do dyskusji: GoldenAd i Mobizzy wprowadzają reklamy mobilne AdPrize