Golden Drum: Change Integrated agencją roku
W łącznej klasyfikacji festiwalu reklamy Golden Drum, któryzakończył się w ubiegłym tygodniu w Portorożu, polska agencjaChange Integrated uzyskała 36 punktów zdobywając tytuł agencjiroku.
Zaledwie jeden punkt dzielił Change Integrated od następnej wkolejności McCann Erickson Israel (35 punktów). Na trzecim miejscuznalazła się Saatchi & Saatchi Romania (29 punktów), poźniejaustriackie Demner, Merlicek & Bergmann i Lowe GGK WerbeagenturGESMBH, które uzyskały po 23 punkty.
Zdobycie pierwszego miejsca przez Change Integrated było możliwedzięki wcześniejszemu zwycięstwu: Grand Prix w kategorii"Interactive" i "Media Campaigns" i Golden Watch w kategorii"Advertising Campaigns" - wszystko za działania wprowadzające narynek tabletkę na kaca SpecTab.
Podczas piątkowej gali Golden Drum rozstrzygnięto też konkurs, wktórym brały udział agencje reklamowe z byłych krajówsocjalistycznych. Polacy zdobywali nagrody w kategorii Press iOutdoor. W tej pierwszej złoto przypadło Leo Burnett Warszawa zaserię "Mosquitos - Salesman, Boss, Wife" dla preparatu Bros, asrebro agencji Grey Worldwide za kampanie "Windows" dla Lenora.
W kategorii Outdoor Polacy wywalczyli trzy srebra za kampanie:"Warsaw with GPS" Young & Rubicam dla iPlusa, "Buck" JWT dlaOur Earth Foundation i "Woman in Chechnya" agencji DDB dla AmnestyInternational.
W 15. Dolden Drum wzięło udział 1594 uczestników z 42krajów.
Dołącz do dyskusji: Golden Drum: Change Integrated agencją roku