McCann Poland z 14 nominacjami na festiwalu reklamowym Golden Drum
Agencja McCann Poland otrzymała 14 nominacji do nagród na tegorocznym festiwalu reklamowym Golden Drum w Portoroż. Na shortlisty trafiły też kampanie autorstwa agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, Liquid Thread (Publicis Group), Publicis Worldwide Polska, Gong i Molecular Worldwide Warszawa.
Ogłoszono shortlisty tegorocznego festiwalu reklamowego Golden Drum, którego gala finałowa odbędzie się 10 października w Portoroż w Słowenii.
Znalazło się na nich 6 agencji z Polski.
Najwięcej nominacji, bo aż 14 otrzymała agencja McCann Poland za kampanię “Where to settle” realizowaną dla Mastercard.
Na shortlisty w 9 kategoriach trafiły z kolei kampanie zrealizowane przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt. Kampania “#Underline_Untruth” dla Gazeta.pl otrzymała 4 nominacje, a projekt “Foodball” dla Betclic Group - 5 nominacji.
5 nominacji otrzymała też kampania “ Kontrola Wątroby” przygotowana przez Publicis Worldwide Polska dla Sanofi.
Na shortlisty tegorocznej edycji Golden Drum trafiły też agencje: Molecular Worldwide Warszawa za akcję “Jestem trans” dla Storytel Polska, Liquid Thread (Publicis Groupe) za kampanię “Motyle w brzuchu” i agencja Gong za projekt “Koncert zhakowanego Robloxa” dla banku ING.
Dołącz do dyskusji: McCann Poland z 14 nominacjami na festiwalu reklamowym Golden Drum