Global Shopper Marketing odświeża wizerunek
Specjalizująca się we wsparciu sprzedaży agencja Global Shopper Marketing ma nowy logotyp, stronę internetową oraz odświeżoną szatę graficzną.
Dominującymi barwami w nowej identyfikacji wizualnej Global Shopper Marketing pozostały pomarańcz, biel i czerń, wykorzystywane obecnie w innych proporcjach. Zrezygnowano ze znaku kodu kreskowego na rzecz jednolitego tła w kolorze pomarańczowym. Pełną nazwę firmy zastąpiono skrótem Global SM.
Na górze: nowy logotyp agencji, na dole poprzednia wersja
- Postanowiliśmy odnowić nasz wizerunek, aby lepiej odpowiadał on naszej ofercie i podejściu do potrzeb klientów - mówi Maciej Olipra, CEO Global SM.
Global Shopper Marketing to agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego shopper marketingu i BTL-u. W portfolio firmy są takie marki jak m.in.: Heineken, Red Bull, Grupa Żywiec, IKEA, GSK, Hochland, Powerade, Stock, Żabka czy Electrolux.
Zmiany przygotował zespół Global Shopper Marketing.
Dołącz do dyskusji: Global Shopper Marketing odświeża wizerunek