SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Wyborcza” reklamuje się jako marka multimedialna

Ruszyła kampania reklamująca „Gazetę Wyborczą” jako markę multimedialną. Akcję pod hasłem „Wyborcza do wyboru” przygotowały agencja reklamowa JIS Advertising i dom mediowy Starlink.

Prowadzona od początku lipca wizerunkowa kampania reklamowa „Gazety Wyborczej” pokazuje, że dziennik ten jest dostępny w wydaniu papierowym oraz w postaci serwisu internetowego i mobilnego. Przekaz pod hasłem „Wyborcza do wyboru” podkreśla tym samym, że „Gazetę Wyborczą” można czytać o każdej porze, w dowolnym miejscu i w dogodny dla siebie sposób.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVP, Polsat, kanały tematyczne At Media), internet (strony z Grupy Gazeta.pl, Nasza-klasa.pl, Google.pl, Filmweb.pl, Youtube,pl, Onet.pl), kina (sieć Multikino) oraz outdoor (nośniki AMS). Kreacje kampanii – zaplanowanej do końca września – przygotowała agencja reklamowa JIS Advertising, a media zaplanował dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” reklamuje się jako marka multimedialna

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
ta multimedialna - chyba dla debili!!!
0 0
odpowiedź
User
Monia
Jeśli nie rozumiesz toś debil.
0 0
odpowiedź
User
Wilk
Jak mam rozumieć ten plakat? Widzę trzy 4 obiekty - trzy z nich reprezentują media, w których wyborcza jest dostępna, pozostaje czerwony prostokąt i tego nie rozumiem. Czy ta kampania jest parafrazą poprzedniej kampanii GW I LOVE PL? Kolorystyka, tło oraz winieta na to wskazują. Brak w tym tylko jakiegokolwiek sensu.
0 0
odpowiedź