SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora w magazynach „Wysokich Obcasów” i „Tylko Zdrowie” promuje darmową prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” na trzy miesiące

W magazynach „Uroda i Zdrowie” oraz „Na narty” - będących specjalnymi wydaniami „Wysokich Obcasów” i „Na Zdrowie”, dodatków do „Gazety Wyborczej” (Agora) - czytelnicy są zachęcani do wykupienia za złotówkę prenumeraty cyfrowej „GW” na trzy miesiące.

W obu magazynach znajdują się całostronicowe reklamy tej promocji. Żeby z niej skorzystać, należy poprzez jedną z dwóch stron aktywować dostęp na trzy miesiące i wykonać przelew za złotówkę.

Taki użytkownik ma aktywowany pakiet Wyborcza Premium - droższą z dwóch ofert prenumeraty cyfrowej „GW”, obejmującą oprócz pełnego dostępu do serwisów internetowych dziennika także unikalne treści w jej aplikacjach mobilnych, zniżki na książki z Publio.pl oraz możliwość czytania e-wydań „GW”. Jeśli odbiorca w ciągu okresu promocyjnego nie zrezygnuje z prenumeraty, zostanie ona automatycznie przedłużona na kolejny miesiąc.

Nominalnie Wyborcza Premium kosztuje 29,90 zł miesięcznie, a uboższy pakiet Wyborcza - 19,90 zł. Obecnie trwa promocja, w której przy wykupywaniu każdego z tych pakietów na kwartał lub rok otrzymuje się 50 proc. zniżki.

Analogiczna oferta jak w magazynach „Uroda i Zdrowie” oraz „Na narty” była promowana w innym specjalnym wydaniu „Wysokich Obcasów” - „Kobiety niepodległości”, które ukazały się w połowie października. Natomiast w ostatnim w październiku sobotnio-niedzielnym wydaniu „Gazety Wyborczej” zamieszczono kod dający darmowy dostęp przez 14 dni do prenumeraty cyfrowej.

Płatny dostęp do treści w serwisach „Gazety Wyborczej” obowiązuje od początku 2014 roku. Na koniec ub.r. korzystało z niego 133 tys. użytkowników. Agora w zaprezentowanej w połowie br. strategii planuje, że do końca 2022 roku liczba subskrybentów „GW” wzrośnie do 327 tys.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. portal Wyborcza.pl zanotował 6,14 mln użytkowników i 54,55 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 988,1 tys. użytkowników i 1,78 mln odsłon.

Według danych ZKDP w pierwszych trzech kwartałach br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 93 846 egz., o 16,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży „GW” wyniosły w tym okresie 66,4 mln zł (po spadku o 5,3 proc. w skali roku), a z reklam w „GW” - 58,6 mln zł (po spadku o 7,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Agora w magazynach „Wysokich Obcasów” i „Tylko Zdrowie” promuje darmową prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” na trzy miesiące

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zwisa
MI to kalafiorem..... bo morze;)
0 0
odpowiedź
User
Fux
A Adam w Brukseli pogadanki wygłasza...
0 0
odpowiedź
User
Endo
Rozdawanie treści premium za darmo... Hmm.
0 0
odpowiedź