SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” daje darmowy tydzień prenumeraty cyfrowej. „Rzetelne informacje przed wyborami”

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła promocję, w której można przez tydzień za bezpłatnie korzystać z prenumeraty cyfrowej dziennika. - Zależy nam, byście swoją decyzję wyborczą podjęli na podstawie rzetelnych informacji - uzasadnia zespół „GW”.

Jarosław Kurski, fot. Gazeta WyborczaJarosław Kurski, fot. Gazeta Wyborcza

W ramach nowej oferty można przez 7 dni korzystać bezpłatnie z jednego z dwóch pakietów prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Potem pakiet podstawowy kosztuje 19,90 zł miesięcznie, a pakiet Premium - 29,90 zł.

Promocja będzie dostępna do najbliższego poniedziałku.

- Zależy nam, byście swoją decyzję wyborczą podjęli na podstawie rzetelnych informacji. Chcemy, by jak najwięcej osób wiedziało, co się dzieje przed dniem głosowania i po nim - uzasadniono na portalu Wyborcza.pl. - W gorącym przedwyborczym okresie wielu ludzi szuka informacji o politykach i partiach, waha się, czy i na kogo głosować. Demokracja potrzebuje ludzi, którzy wiedzą i widzą, co się dzieje - dodał Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego „GW”.

„GW” rozdaje 1 mln egz. i zachęca do głosowania

W związku z wyborami parlamentarnymi „Gazeta Wyborcza” przygotowała swoje specjalne wydanie - 8-stronicową „Gazetę Przedwyborczą”. Będzie ona rozdawana do piątku w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. Wydrukowano 1 mln egz.

Do weekendowego numeru „GW” dołączony zostanie dodatek „Władza” zredagowany wspólnie z „New York Timesem”. Natomiast w zeszłym tygodniu z „Wyborczą” ukazały się kolejne „Czarne Księgi PiS” w krytycznym tonie opisujące obecną władzę: „Czarna księga PiSancjum” i „Czarna księga niszczenia klimatu”.

Od tygodnia „Gazeta Wyborcza” prowadzi kampanię pod hasłem „Masz dość? Nadszedł czas wyborów” zachęcającą do udziału w wyborach. W rysunkowych spotach dyskryminowane osoby zdecydowanie mówią, że mają dosyć obecnych rządów.

W serwisach internetowych „GW”, na czele z portalem Wyborcza.pl, od prawie sześciu lat obowiązuje płatna prenumerata, za darmo jeden użytkownik może przeczytać do 10 tekstów miesięcznie. Na koniec czerwca br. z oferty korzystało 193 tys. użytkowników.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. Wyborcza.pl zanotowała 7,32 mln użytkowników, 72,44 mln odsłon oraz 10 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Natomiast średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 84 572 egz., o 5,5 proc. mniej niż rok wcześniej (dane ZKDP).

W pierwszej połowie br. wpływy ze sprzedaży „GW” wyniosły 48,3 mln zł (po wzroście o 8,3 proc. w skali roku), a z reklam w niej - 34,7 mln zł (po spadku o 11,5 proc.).

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” daje darmowy tydzień prenumeraty cyfrowej. „Rzetelne informacje przed wyborami”

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zenon
Kurski, nawet jakbyś mi zapłacił - nie sięgnąłbym po tą propagandę :)
odpowiedź
User
doug
Desperacka walka o miliony z budżetu po wygranej PO. Bez tego (naszych podatków) Wyborcza nie przetrwa.
odpowiedź
User
werte
Wyborczą nawet tyłka bym nie podtarł a co jeszcze do ręki wziąć i przeczytać. Żeby ta gazeta upadła. żeby ta gazeta upadła..
odpowiedź