Gazeta.pl ze zmienioną formułą akcji "Reklama dla klimatu"
Gazeta.pl (Agora) zmienia formułę akcji "Reklama dla klimatu" promującej ekologiczne postawy przedsiębiorców. Reklamodawcy za promocję na stronie głównej zapłacą teraz minimum 1000 zł, a nie jak dotychczas - 1 zł.
Dotychczas w ramach akcji "Reklama dla klimatu" na stronie głównej Gazeta.pl za symboliczną złotówkę prezentowane były kampanie firm podejmujących inicjatywy na rzecz ochrony środowiska.
Teraz akcja powraca w odmienionej formule – aby pokazać swój projekt na Gazeta.pl, reklamodawcy zapłacą minimum tysiąc złotych. Cały przychód z kampanii zostanie przekazany na walkę z kryzysem klimatycznym.
Akcja „Reklama dla klimatu” od początku swojego istnienia nagradza proekologiczne postawy przedsiębiorców oraz szerzy świadomość w tym zakresie.
W tegorocznej 3. już edycji portal, chcąc wesprzeć finansowo walkę z kryzysem klimatycznym zmienia formułę projektu.
Przychód na rzecz proekologicznych fundacji
Od teraz, w każdy piątek wyselekcjonowane reklamy będą prezentowane na stronie głównej Gazeta.pl nie za złotówkę, ale za minimum tysiąc złotych. W ten sposób reklamodawcy będą mogli przeznaczyć nawet większe kwoty na działania mające zapobiegać kryzysowi klimatycznemu. Cały przychód z akcji zostanie przekazany na rzecz proekologicznych fundacji.
W ciągu dwóch poprzednich edycji projektu portal otrzymał ponad 150 zgłoszeń, a jego użytkownicy mieli okazję poznać już 41 prośrodowiskowych inicjatyw. Nowa odsłona akcji ruszyła we wrześniu i potrwa przynajmniej do końca listopada br.
– Walka z kryzysem klimatycznym jest niezwykle istotna dla całego zespołu Gazeta.pl – wyjaśnia Bartosz Wysocki, chief revenue oficer w Gazeta.pl. – Nie tylko informujemy naszych czytelników o zachodzących zmianach klimatycznych i sposobach radzenia sobie z nimi, ale realnie wspieramy proekologiczne inicjatywy. Wierzymy, że biznes i ekologia idą w parze, a działania na rzecz naszej planety są bardzo ważne dla reklamodawców. Świetnym przykładem była postawa marki Żabka, która już w poprzedniej edycji „Reklamy dla klimatu” postanowiła przekazać dodatkowe środki na ten ważny, środowiskowy cel – dodaje Wysocki.
Obecnie portal Gazeta.pl wspiera Fundację Dziedzictwo Przyrodnicze. Zgromadzone w akcji środki zostaną przekazane m.in. na kampanię fundacji pod hasłem „Wieczne Lasy”.
– W dobie kryzysu klimatycznego coraz większym wyzwaniem jest ochrona istniejących już mokradeł oraz lasów rosnących na takich wilgotnych siedliskach. W ten sposób można zmniejszyć nasz ślad węglowy. Dlatego nasza Fundacja ruszyła z programem wykupu tych obszarów, na których wyrośnie las, którego nie będziemy sadzić ani wycinać. Cieszymy się, że coraz więcej osób i firm dostrzega potrzebę ochrony klimatu. Dlatego zachęcamy do wsparcia akcji „Reklama dla klimatu” – mówi Radosław Michalski, Prezes Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze.
Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl ze zmienioną formułą akcji "Reklama dla klimatu"