Gadu Air: po co siedzieć w domu - Gadu-Gadu w komórce za darmo
Pod hasłem "Po co siedzieć w domu - Gadu-Gadu w komórce za darmo!" rozpoczęła się zasadnicza część kampanii reklamującej sieć komórkową Gadu Air. Akcja podkreśla, że w ramach usługi można bezpłatnie korzystać w telefonie z tego komunikatora.
Kampania reklamowa uruchomionej właśnie sieci komórkowej Gadu Air ruszyła na początku maja od części teaserowej, która przebiegała pod hasłem "Po co siedzieć w domu?". W startującym właśnie zasadniczym etapie akcji ten slogan nabrał charakteru twierdzącego i został uzupełniony o zdanie "Gadu-Gadu w komórce za darmo!" oraz claim Gadu Air: "Wyjście na kartę". Kampania jest skierowana do młodych osób, dla których bezpłatne korzystanie w telefonie z tego komunikatora może być argumentem do skorzystania z nowej sieci.
Akcja jest prowadzona w radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży oraz na nośnikach outdoorowych i indoorowych. Kreację i strategię kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowa San Markos, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Gadu Air: po co siedzieć w domu - Gadu-Gadu w komórce za darmo
*Wpisując numer osoby polecającej dostajesz +10% przy doładowaniach, jeżeli uważasz, że pomogłem dodaj numer 729145007