Gabriela Kunert dyrektor marketingu w Foodio Concepts
Gabriela Kunert objęła stanowisko szefowej marketingu w Foodio Concepts (założona przez spółkę Helios z Grupy Agora). Z branżą mediów związana jest od kilkunastu lat.
Nowa szefowa marketingu spółki Foodio Conepts będzie odpowiadać za promocję marek restauracji Papa Diego i Van Dog oraz kolejnych konceptów gastronomicznych tworzonych przez firmę.
Do jej zadań będzie należeć planowanie, rozwój i prowadzenie działalności marketingowej marek gastronomicznych, rozwijanych przez spółkę oraz za współpracę z agencjami zewnętrznymi. Do jej obowiązków należy również współtworzenie strategii employer brandingowej i CSR firmy.
- Gabriela Kunert ma duże doświadczenie w marketingu online i digital, czyli obszarach wyjątkowo ważnych z punktu widzenia każdej marki - podkreśla Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.
Gabriela Kunert jest związana z branżą mediów od kilkunastu lat. Karierę zawodową zaczynała od pracy w Agorze, gdzie kolejno pełniła funkcje redaktora, koordynatora serwisów internetowych oraz kierownika ds. rozwoju produktów internetowych. Odpowiadała m.in. za wszystkie serwisy internetowe związane z czasopismami spółki, wsparcie sprzedaży i projekty specjalne.
Od 2012 r. w ramach własnej działalności prowadziła projekty doradcze i marketingowe dla spółek medialnych, z branży e-commerce i platform współpracy z influencerami, m.in. Polskiego Radia, tygodnika „Polityka”, grupy NEUCA, Lifetube’a, Quarticonu, Blomedii (obecnie Grupa WP) czy Havas Media.
Agora inwestuje w lokale gastronomiczne
Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych: Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra - managerów z branży restauracyjnej. Do tej pory współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.
W 2018 roku Foodio Concepts wprowadziło na rynek markę Papa Diego – sieć restauracji z kuchnią meksykańską. Informowaliśmy na bieżąco o uruchomieniu restauracji w Katowicach i Gdańsku, Poznaniu. Kolejne mają zostać uruchomione w 2019 roku w Centrum Praskim Koneser w Warszawie oraz w Galerii Młociny, w łódzkiej Manufakturze, w Galerii Katowickiej oraz w opolskim centrum handlowym Karolinka.
Za wystrój lokali odpowiada stołeczna pracownia architektoniczna KDesign, a koncept marki oraz elementy identyfikacji wizualnej zostały wypracowane wraz z warszawską agencją brandingową Mamastudio.
Dołącz do dyskusji: Gabriela Kunert dyrektor marketingu w Foodio Concepts