SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

G-Pharma Consulting uruchomiła dział public relations

Firma G-Pharma Consulting wydzieliła w swojej strukturze dział public relations do obsługi branży ochrony zdrowia. Kieruje nim Adam Jarosz, poprzednio związany z agencją 180 PR.

G-Pharma Consulting, firma zajmująca się doradztwem biznesowym i realizacją programów edukacyjno-marketingowych dla sektora healthcare, rozpoczęła działalność w zakresie public relations. Zajmuje się tym wydzielony w firmie pięcioosobowy dział PR, na czele którego stanął Adam Jarosz, przez ostatnie trzy lata dyrektor zarządzający 180 PR, a wcześniej przez dziewięć lat związany z United PR. Do zespołu dołączyła także Maria Konieczna, która poprzednio zajmowała stanowisko specjalisty ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów.

Nowy dział G-Pharma Consulting pracuje już w ramach stałych umów m.in. dla Bayer Schering Pharma (program PR i relacje medialne dla women’s health), GSK (edukacja w zakresie profilaktyki onkologicznej), Janssen-Cilag (program edukacji społecznej) oraz Bunge Polska (komunikacja do środowiska profesjonalistów dotycząca żywienia i profilaktyki zdrowia). Dział realizuje również projekt doradztwa strategicznego w zakresie budowy marki korporacyjnej dla jednej z wiodących polskich firm farmaceutycznych.

Dołącz do dyskusji: G-Pharma Consulting uruchomiła dział public relations

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.insys.fr/sacs-longchamps-pas-cher/
Dave, I considered this problem, and was can not replicate it. Whenever you were emailing the photo, were being anyone capable to start to see the impression inside your information? William
odpowiedź