Fundacja Rak’n’Roll promuje program „Boskie Matki” dla kobiet w ciąży z chorobą nowotworową (wideo)
Wystartowała ogólnopolska kampania informująca o programie „Boskie Matki” prowadzonym przez Fundację Rak’n’Roll. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change, D35 i Value Media.
Kampania pokazuje, że nawet cierpiąc na chorobę nowotworową, kobieta może urodzić zdrowe dziecko, a także sama wygrać z nowotworem. Akcja ma też informować o realizowanym przez Fundację Rak’n’Roll programie „Boskie Matki” obejmującym wsparcie dla takich kobiet.
W poprzedniej kampanii, pod hasłem „KancerSutra”, Fundacja Rak’n’Roll zachęcała osoby z chorobą nowotworową do uprawiania seksu.
Nowa akcja będzie prowadzona w telewizji, radiu (m.in. Radiu ZET i Chilli ZET) oraz internecie (m.in. Onet, WP.pl i Interia).
Koncepcję kampanii przygotowała agencja Change, a pozyskaniem mediów zajął się dom mediowy Value Media (obie firmy należą do Group One). Spot wyprodukował dom produkcyjny D35.
Dołącz do dyskusji: Fundacja Rak’n’Roll promuje program „Boskie Matki” dla kobiet w ciąży z chorobą nowotworową (wideo)