Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię dla Esoleo
Ruszyła kampania reklamowa autorstwa agencji Scholz & Friends Warszawa, która promuje ofertę fotowoltaiki Esoleo (Grupa Cyfrowy Polsat).
Grupa Polsat, która od lipca ubiegłego roku dostarcza klientom instalacje fotowoltaiczne Esoleo, wprowadza obecnie nową propozycję dla rynku mikroinstalacji. W ramach nowej oferty Esoleo i Plus, nowi klienci będą mogli odzyskać całość nadwyżki wyprodukowanej przez siebie energii, która trafi do sieci
Oferta Esoleo reklamowa w telewizji
Właśnie startuje druga kampania fotowoltaiki Esoleo, należącej do Grupy Cyfrowy Polsat. Spoty komunikują wyjątkową na rynku możliwość odzyskania 100% wyprodukowanej energii.
Główny przekaz obecnej odsłony to możliwość odzyskania 100% nadwyżki wyprodukowanej energii, dzięki łączonej ofercie Esoleo I Plusa, podczas gdy na rynku praktyką jest odzyskiwanie 80% nadwyżki energii.
Kampania potrwa do lipca. Obejmie telewizję, internet i BTL. W pierwszej kolejności do emisji trafi spot: 45-sekundowy oraz skróty 30 sekund i 15 sekund.
Za kreację i przygotowanie projektu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa z Grupy S/F.
Współpraca jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii wprowadzającej markę na rynek. Za kreację odpowiadają Michał Witek i Maciej Ładziński z Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Reżyserem spotów został Łukasz Jaworski.
Dołącz do dyskusji: Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię dla Esoleo