Fortis Bank wspiera sprzedaż produktów inwestycyjnych
Kampania reklamowa Fortis Banku wspierająca sprzedaż nowychproduktów inwestycyjnych Fortis KomfortPlus i Fortis EuroProfitprzeszła w kolejną fazę.
Po działaniach edukacyjno-wizerunkowych rozpoczęły sięintensywniejsze działania produktowe.
Za kreację odpowiada agencja Focus Advertising współpracująca zFortis Bankiem oraz Dominet Bankiem, również należącym do grupyFortis. S
poty telewizyjne nadawane są m.in. w TVN i TVN24, a reklama wprasie pojawiła się m.in. w: "Gazecie Wyborczej", "Polityce","Newsweeku", "Wprost", "Harvard Business Review". Mediaplanobejmuje także internet, radio, BTL i pociągi Intercity.
Kampania potrwa do 7 grudnia br.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaedge:cia.
METRYKA
KLIENT: Fortis Bank Polska SA
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Robert Szymański, AgnieszkaWilczyńska
AGENCJA: Focus Advertising
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Marzena Korba, Anna Kawecka
ART: Maciej Teodorowicz
COPYWRITER: Jan Roszkowski
Dyrektorzy Kreatywni: Łukasz Myszkowski, Piotr Górecki.
Dołącz do dyskusji: Fortis Bank wspiera sprzedaż produktów inwestycyjnych