SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fortis Bank wspiera sprzedaż produktów inwestycyjnych

Kampania reklamowa Fortis Banku wspierająca sprzedaż nowychproduktów inwestycyjnych Fortis KomfortPlus i Fortis EuroProfitprzeszła w kolejną fazę.

Po działaniach edukacyjno-wizerunkowych rozpoczęły sięintensywniejsze działania produktowe.

Za kreację odpowiada agencja Focus Advertising współpracująca zFortis Bankiem oraz Dominet Bankiem, również należącym do grupyFortis. S

poty telewizyjne nadawane są m.in. w TVN i TVN24, a reklama wprasie pojawiła się m.in. w: "Gazecie Wyborczej", "Polityce","Newsweeku", "Wprost", "Harvard Business Review". Mediaplanobejmuje także internet, radio, BTL i pociągi Intercity.

yttryryry

Kampania potrwa do 7 grudnia br.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaedge:cia.

METRYKA

KLIENT: Fortis Bank Polska SA

PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Robert Szymański, AgnieszkaWilczyńska

AGENCJA: Focus Advertising

PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Marzena Korba, Anna Kawecka

ART: Maciej Teodorowicz

COPYWRITER: Jan Roszkowski

Dyrektorzy Kreatywni: Łukasz Myszkowski, Piotr Górecki.

Dołącz do dyskusji: Fortis Bank wspiera sprzedaż produktów inwestycyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl