FIX Knorr - przepis na każdy dzień
Co dziś na obiad? - to pytanie zadaję sobie co druga kobietakażdego dnia. Tak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenieKnorr. W najnowszej kampanii reklamowej producent Fixów podsuwakonsumentkom własną odpowiedź.
Kampania oparta jest na ikonie talerza przedstawionej w postacikomiksowej chmurki unoszącej się nad głowami bohaterów reklamy.Odzwierciedla ona myśli osób zadających sobie pytanie: "Co dziś naobiad?", na które odpowiedź brzmi "FIX Knorr - przepis na każdydzień."
Kampania jest w tej chwili obecna zarówno w telewizji, prasiedrukowanej jak też szeroko pojętym outdoorze.
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz produkcję TV, prasy i CTLodpowiedzialne są agencje DDB i JWT. Outdoor, działania ambientowei materiały POS przygotowały agencje Heureka oraz Edda. Za zakupmediów odpowiada dom mediowy PHD, natomiastFeedback/Hill&Knowlton - agencja PR zajęła się komunikacją zmediami.
Dołącz do dyskusji: FIX Knorr - przepis na każdy dzień